هتل های ارزان تهران

هتل ارزان قیمت تهران کجاست؟

اگر می خواهید برای سفر های کوتاه و اداری به تهران بروید، به دلیل توقف یکی دو روزه در پایتخت در هتلی ارزان قیمت اقامت داشته باشید. تهران دارای هتل های زیادی میباشد که با توجه به موقعیت و امکاناتشان، هتلی ارزان محسوب میشوند. با مجله گردشگری بلیط اینجا همراه باشید که تعدادی از هتل ارزان قیمت تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل مهر بهترین هتل ارزان قیمت تهران

این هتل در حوالی میدان بهارستان است بنابراین از این هتل دسترسی به بازار تهران و مناطق جنوبی و مرکزی تهران آسان است. خود هتل دارای سرویس مرکز شهر است و متروی ایستگاه ملت هم در نزدیکی آن است. هتل مهر، یک ستاره است و امکاناتش در حد تعداد ستاره هایش است. البته موقعیت مکانی هتل هم شلوغ است.

هتل های ارازن تهران

آدرس: میدان بهارستان، خیابان امیرکبیر غربی، کوچه سراج، پشت مسجد، پلاک ۱۹

هتل حافظ تهران

راحتی و تمیزی اتاق های این هتل مورد تایید بسیاری از مسافران قبلی می باشد. این هتل در خیابان فردوسی قرار دارد و و مترو فردوسی و ایستگاه های بی آر تی در نزدیکی این هتل است. اتاق های هتل حافظ دارای امکانات کاملی هستند از جمله تورهای گردشگری، اینترنت و صبحانه رایگان برای مسافران.

هتل های ارازن تهران

آدرس: خیابان فردوسی، کوچه بانک ملی، پلاک ۱۸

هتل ثامن تهران

این هتل هم مانند بیشتر هتل های ارزان تهران در جنوب شهر قرار دارد. هتل ثامن قبلا مهمانسرا بوده و حالا به هتل ارتقا پیدا کرده و به دیدنی های تاریخی جنوب شهر مثل خیابان سی تیر، بازار عمارت، سردر باغ ملی و عمارت مسعودیه دسترسی خوبی دارد. همچنین برای گشت و گذار در دیگر مناطق تهران، شما میتوانید خودتان را به یکی از دو ایستگاه مترو ملت یا امام خمینی که در نزدیکی این هتل قرار دارند برسانید. بنابراین اگر به دنبال هتلی که هم ارزان قیمت است و هم امکانات و تمیزی اش معقول است می گردید، میتوانید روی هتل ثامن حساب کنید.

هتل های ارازن تهران

آدرس: ابتدای خیابان امیرکبیر، روبروی خیابان ملت، پلاک ۴۷۸

مهمانسرای شهسوار تهران

این مهمانسرا از نظر موقعیت نزدیک بازار است، میتوانید در بازار تهران بچرخید و برای رفع خستگی به مهمانسرا برگردید. اگر تمیزی اتاق ها برایتان اهمیت دارد این هتل از این نظر ارجحیت دارد. همچنین با ۱۰ دقیقه پیاده روی میتوانید به متروی ۱۵ خرداد یا متروی مرکزی امام خمینی برسید.

هتل های ارازن تهران

آدرس: بازار بزرگ ، خیابان پامنار

هتل شهر، هتل ارزان قیمت تهران

این هتل دارای ۱۱۰ اتاق مجهز به اینترنت بیسیم است. هتل شهر یک هتل سه ستاره در ورودی شرق تهران است و از هوای آلوده مرکز تهران دور میباشد و در سرخه حصار قرار دارد. این هتل هم هتلی مقرون به صرفه است هم امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی و رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی که دارد.

این هتل به اتوبوس های تندرو سطح شهر نزدیک است و رفت و آمد درون شهر را برای مسافران آسان کرده است.

هتل های ارازن تهران

آدرس: خیابان دماوند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها